03.09.2009
Bodový náskok v DM se podařilo udržet
V podání našeho týmu se začíná pomalu "taktizovat". Do konce sezony po Lausitzringu zbývají dva podniky (tedy 4 závody) a o ztrátu bodů nikdo nestojí. Cílem závodu na DKERA test ovalu bylo udržet a zvětšit náskok hlavně před kolegy Künzelem a Febvrem.


Taktika byla jasná, neupadnout, neprorazit pneumatiku,  ale na druhou stranu nejet moc opatrně aby si soupeřící vlčáci nedělali nárok na umístění před námi.

1. rozjížďka

V první zatáčce byl nejrychleji Markus Volz v těsném závěsu s Herrmannem. Po prvním kole měli už docela slušný náskok na našim Petrem. Künzel zahájil špatně a hned v druhém kole upadl, musel tak nasadit ke stíhací jízdě. Febvre šel v průběhu závodu taky k zemi a s Künzelem pak jezdili na sedmé a osmém místě. Taktovku od Volze na čele po pár přetahovačkách převzal Herrmann a tím pádem se Petr začal této dvojici přibližovat. Ve dvou třetinách rozjížďky se podařilo dostat se před Volze a takto se dojelo i do cíle.

Pořadí v cíli první rozjížďky:

1. Michi Herrmann (D / Aprilia)
2. Petr Vorlicek (CZ / Suzuki)
3. Markus Volz (D / HPS)
4. Julian Becher (D / Kawasaki)
5. Markus Class (D / Suzuki)


2. rozjížďka

Byla plná předjíždění a soubojů. Tady se Petr vyjádřil, že jel moc opatrně. Lépe ale získat tučnou porci bodů za 5 místo než-li nedojet vůbec.

Pořadí v cíli druhé rozjížďky:

1. Markus Class (D / Suzuki)
2. Michi Herrmann (D / Aprilia)
3. Markus Volz (D / HPS)
4. Jürgen Künzel (D / Husqvarna)
5. Petr Vorlicek (CZ / Suzuki)



Celkové pořadí DM s body po 10 závodech:

1. Petr Vorlíček    216 bodů
2. Jürgen Künzel    201 bodů
3. Romail Febvre    179 bodů
4. Michi Herrmann   169 bodů
5. Markus Volz      167 bodů




V superfinále se na Petrově motorce vyskytnul problém s řízením a nemohl tudíž tuto jízdu dokončit.






Zpět na články